.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادسازی پل انزلی آغاز می‌شود

شمال نيوز: رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: آزادسازی دو طرف پل انزلی به‌زودی آغاز می‌شود.

 به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، محمدرضا بدیعی‌فر در جلسه‌ای با حضور دو نفر از مالکان ساختمان‌های ضلع شمالی پل انزلی و رئیس دادگستری بندرانزلی در دفتر فرماندار این شهرستان از آغاز آزادسازی پل انزلی خبر داد.

وی اظهار کرد: با واریز مبلغ کارشناسی مربوطه به حساب دادگستری، عملیات تخریب آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی بندر انزلی از تشکیل جلسه آزادسازی ضلع جنوبی پل ولایت دو «انزلی» در روزهای آینده خبر داد و افزود: به زودی عملیات آزادسازی ضلع شمالی این پل آغاز شده و در هفته  آینده نیز ضلع جنوبی پل آزادسازی می‌شود.

وی مبلغ کارشناسی شده در این زمینه را حدود دو میلیارد تومان اعلام  کرد و گفت: بخشی از این مبلغ برای آزادسازی ضلع شمالی پل به حساب دادگستری واریز شده و ضمن رایزنی با استانداری گیلان با قول مساعد استاندار، امیدواریم بقیه مبلغ نیز برای آزادسازی ضلع جنوبی به‌زودی تأمین اعتبار شود.

بدیعی‌فر به وضعیت نامناسب مرکز شهر و اطراف میدان اصلی انزلی اشاره کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همکاری بیشتر و جدی‌تری برای بهبود وضعیت موجود داشته باشد.

وی متذکر شد: میدان اصلی در هر شهری به عنوان مرکز آن شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما ساختمان‌های تاریخی اطراف میدان امام (ره) انزلی به دلیل مرمت و بازسازی نشدن دچار فرسودگی شده که مناسب با شهر نیست و وضعیت نامناسبی را از نظر سیمای شهری ایجاد کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر انزلی در زمینه اجرای المان کشتی در میدان اصلی شهر در صورت عدم همکاری جدی اداره کل میراث فرهنگی استان، چنانچه این المان حتی به بهترین نحو نیز اجرایی شود مخروبه‌های اطراف میدان از زیبایی آن می‌کاهند./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.